Over het plaatsen van recensie-blogs

agenda

Jullie hadden het misschien al gemerkt: voortaan verschijnt er gewoon Ă©Ă©n recensie per dag. Bijna alle boekenblogs werken zo en het heeft natuurlijk voordelen: er verschijnt tenminste dagelijks iets op mijn blog en je krijgt niet meer ladingen mails op Ă©Ă©n dag binnen van uitgelezen.op23.nl. Voordeel voor mij als beheerder is dat ik vooruit kan werken. Ik zit echt niet dagelijks achter Uitgelezen – het kost toch al veel tijd. Ik ga er af en toe voor zitten en plaats dan direct meerdere recensies die ik gepland laat verschijnen hier. Ideaal dus, ook voor eventuele vakanties of drukke tijden. Het kan dus gebeuren dat jouw recensie (en nu heb ik het tegen de vaste medewerkers hier ;-)) pas dagen later verschijnt. Omdat er af en toe een gat valt, ben ik ook bezig oude recensies van ‘tijdloze’ boeken van mijn oude boekenblog uitgelezen.punt.nl over te zetten naar hier. Alle boeken is niet mogelijk, maar het is leuk om te spitten in wat we lazen tussen 2006 en 2012 (toen ik overstapte naar een blog met eigen domein: op23.nl).

Omdat het nog steeds niet altijd duidelijk is; rechts vind je in het menu ‘auteurs op uitgelezen (en meer)’. Hier vind je alle auteurs op deze Uitgelezen (uitgelezen.op23.nl) als ook de mensen die recensies schrijven of hebben geschreven (zie ‘recensies’ in diezelfde lijst). Mocht je een auteur zoeken die er niet tussen staat, kijk dan eens boven onder het bloghoofd bij ‘Auteurs Uitgelezen Punt’. Hier vind je alle auteurs die op mijn oude Uitgelezen staan. Je kan in ieder geval ook daar op uitgelezen.punt.nl zoeken naar boeken en auteurs.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is en ik wens iedereen een mooie dag toe.

Marjon.

2 gedachten over “Over het plaatsen van recensie-blogs”